Napravite 10.000 koraka dnevno i promjenite svoj život nabolje!

Trebali bi napraviti 10.000 koraka dnevno kako bismo ostali zdravi – to je standardna preporuka Svjetske zdravstvene organizacije. To vam na prvi pogled zvuči nemoguće ali ako promijenite nekoliko dnevnih navika to je ipak dostižna brojka.

Mnogo je razloga zašto bi trebali napraviti najmanje 10.000 koraka dnevno:

  • Poboljšava kvalitetu sna
  • Osjećat ćete se snažnije i manje umorni
  • Spriječava bol u leđima i smanjuje rizik od dijabetesa
  • Poboljšava dobro držanje
  • Smiruje um i čisti misli
  • Poboljšava koncentraciju i fokus
  • Potiče kreativnost
  • Jača srce
  • Potiče dobro raspoloženje
  • Jača imunitet
  • Poboljšava cirkulaciju
  • Suzbija celulit
  • Potiče mršavljenje

 

Donosimo vam 7 SAVJETA KAKO ŠTO LAKŠE DOHVATITI CILJ OD 10000 KORAKA DNEVNO.

  1. ŠETNJA UZ ČIŠĆENJE ZUBA

Imate li problema s buđenjem ujutro?

Umjesto da sjedite na rubu kade dok perete zube, prošetajte po stanu.

 Vidjet ćete da tri preporučene minute pranja zubi prolete za kratko vrijeme.

  1. IZAĐITE JEDNU STANICU RANIJE

Koristite javni prijevoz do posla? Tada možete pokušati izaći na jednoj stanici prije (kasnije i dvije, tri…) i napravite broj koraka na putu do posla te kasnije nakon posla ponovite isto. Ako preferirate vožnju autom, tada preporučujemo da se sparkirate negdje dalje od posla i dio puta propješačite. Ovakav kompromis komfora i rekreacije može puno doprinjeti u ciljanom dnevnom broju koraka.

Osim toga, svježi zrak pojačava vaš imunološki sustav i pospješuje koncentraciju bolje od kave.

  1. ZAOBIĐITE LIFT

U trgovačkom centru, u vašoj zgradi ili u uredu… gotovo svugdje kamo idete, nalazi se dizalo i to vas košta vrijednh koraka. Dakle, od sada idite stepenicama.

  1. ŠETNJA I GOVOR

Jeste li ikada razmišljali o tome koliko sati provodite na telefonu s poslovnim partnerima, klijentima ili bližnjima? Ovi razgovori zasigurno zauzimaju puno vremena, od kojih se većina troši na sjedenje u vašem stolcu u uredu ili kod kuće na kauču. Stoga, od sada, trebali biste pokušati hodati i razgovarati – i u slobodno vrijeme i na poslu. Sigurno će biti tiho mjesto na poslu gdje se možete malo prošetati i voditi telefonski razgovor, umjesto iz udobne stolice.

  1. NEKA VAM POSTANE NAVIKOM PROŠETATI NA RUČAK I SA RUČKA

Šetnja nakon ručka uvelike je korisna – čak i ako traje samo nekoliko minuta. Vidjet ćete da to ne samo da pomaže očistiti glavu, nego daje tijelu prijeko potreban odmor od sjedenja.

  1. PODIGNITE VAŠE KORAKE U ODLASKU U TRGOVINU

Naravno, nije svatko dovoljno sretan da ima trgovinu na pješačkoj udaljenosti. Ako morate voziti do najbližeg supermarketa, parkirajte se malo dalje i prošečite do ulaza. Ovo je dobra prilika da povećate broj koraka dnevno. A kasnije kada nosite kupljene namirnice do auta imate priliku i za vježbanje umjesto bučica.

  1. PROŠEĆI SA PRIJATELJIMA

Kava s prijateljima uvijek je dobra ideja. Iako vam to neće pomoći da dođete do svojih 10.000 koraka dnevno, budući da ćete većinu vremena provoditi sjedeći. Sljedeći put kada se želite okupiti, prošetajte sa svojim prijateljima: uzmite šalicu svoje omiljene kave u šalici za van i istražite neka nova mjesta u prirodi.

MALO JOŠ O PSIHOLOGIJI MJENJANJA USTALJENIH NAVIKA

Istraživanja su pokazala da čovjeku treba 21 dan da stvori novu naviku, no ako se radi o mjenjanju životnog stila tada je preporuka da si dozvolimo najmanje 60 do 90 dana za usvajanje navika, pritom dozvoljavajući sebi nekoliko perioda privremenog odustajanje ili očajnog pokušaja vraćanja na stari dobro znani komfor. Promjena je uvijek teška bez obzira što znamo da nam je potrebna. Tada je potrebno stalno podsjećanje zašto nešto mijenjate. Potrebno je uporno se podsjećati na sve negativnosti koje vam stara navika stvara, kao i na sve prednosti koje će vam njeno mjenjanje donjeti.

Odustajanje je jedan od najvažnijih krivaca za propast snova mnogih ljudi. Put do uspjeha je težak, a čovjek stvarno jest kovač vlastite sreće, pa vrijeme je da počnemo ”kovati” svoju sreću, sad, u ovom trenutku.

 

Izvor: Tvoj Trener