MOTIVACIJA

Dobrodošli u Health Club TT Exclusive

MOTIVACIJSKI KUTAK

_________________________________________________________________

 

Vidjeli smo već puno puta u životu da se sve čini nemogućim dok netko to ne uradi. Ta osoba možeš biti TI! Ako se potrudimo u različitim situacijama napraviti nešto što nam se naizgled činilo nemogućim, s vremenom nesvjesno stječemo samopouzdanje koje nam govori da smo sposobni, moćni, borac i dovoljno jaki da pomićemo ne samo svoje granice već i granice naše okoline te si time kompletno stvaramo jedno zdravo okruženje.

Tvoje tijelo je dizajnirano za kretanje! Vježbanje daje energiju, povećava izdržljivost i poboljšava raspoloženje! Osim što tijelu treba kretanje, treba mu i odmor. Obnovite tijelo tako što ćete si omogućiti kvalitetnu i ukusnu prehranu, opustiti se u wellnessu ili na masaži i ne zaboravite – dobro se naspavajte!

Vježbanje doslovno može promijeniti naš pogled na svijet i ima pozitivni utjecaj kod osoba koje pate od razdražljivosti, depresije i anksioznosti tj. tjeskobe. Već samo 10 minuta tjelovježbe dnevno može sačuvati zdravlje. No čovjek se treba navući na vježbanje i onda doslovno postaje ovisan, a to se dogodi u onom trenutku kad osjeti razliku i prednosti vježbanja! Kada se nakon vježbanja počnemo osjećati dobro, kada se probude sretni hormoni u tijelu i bez obzira koliko kila imali i koliko je težak trening bio, osjećat ćete se bolje. I tako to kreće, a onda postepeno dolaze i vidljivi rezultati. Držanje postaje drugačije, čvršće, bolje, uspravnije, ponašanje se mjenja, raspoloženje je bolje… Ujedno, sretnija je i okolina oko vas jer ljudi to primijete i ujedno time utječemo jedni na druge. To je zapravo prirodan proces i posljedica vježbanja i nema ljepšeg nego kada čovjek radi na kvaliteti svog života i podiže ga na jedan viši nivo.

U današnjem načinu života određena razina stresa uvijek je prisutna i gotovo ga je nemoguće potpuno izbjeći. Najbrži i najlakši način da promijenite svoje stanje (bilo koje, pa tako i stresno) jest da učinite nešto sa svojim tijelom – pokrenite se, prohodajte, popijte čašu vode, učinite bilo što drugačije od trenutačnog stanja – sve su to male stvari koje će vam u trenutku omogućiti da dođete “do daha”, odnosno da možete ponovno bolje razmišljati i bolje se osjećati. Tjelovježba potiče rad fiziološkog tjelesnog sustava, koji je zaslužan za pravilno suočavanje tijela i uma sa stresom. Što više sjedimo, to je komunikacija između različitih organa u tijelu slabija i dolazi do kroničnog stresa u tijelu. Bilo bi najbolje rekreaciju ili bilo kakvu sportsku aktivnost ubaciti u svakodnevnu rutinu ali dobra je vijest za sve koji “nikad nemaju vremena” da već i samo brza šetnja ili vožnja bicikla će biti sasvim dovoljna da smanjite razinu stresa i osjećate se znatno bolje.

Jeste li znali da u prvih 15 minuta treninga tijelo sagorijeva šećer i ugljikohidrate, a nakon 30 minuta ulazite u zonu topljenja masti, odnosno zonu iskorištavanja energije iz masnih zaliha. Slobodno promijenite traku za trčanje nakon nekog vremena sobnim biciklom, steperom ili orbitrekom ukoliko vam dosadi rad na jednoj spravi. Zadrži tempo!

Voda koju pijemo kroz dan nam služi za bolji rad zglobova, podmazujući ih i omogućavajući im gipkost, regulira tjelesnu težinu i hrani mozak i leđnu moždinu. Međutim, ono što ne znaju svi, jest da postoji i vrijeme kada ju je najbolje konzumirati! Dvije čaše vode nakon buđenja pomaže aktivirati unutarnje organe, jedna čaša vode prije obroka – pomaže probavi, jedna čaša vode prije kupanja – pomaže snižavanju krvnog tlaka, jedna čaša vode prije spavanja – može pomoći da se izbjegne srčani ili moždani udar. Ako redovito čistimo naš organizam dovoljnim unosom vode, pomažemo mu da bolje funkcionira, a od toga će koristi imati vaš probavni sistem, mišići, pa čak i koža. Osjećat ćete se bolje, brže ćete gubiti višak kilograma i imat ćete više energije tokom dana!

U današnje vrijeme stalno vlada neka jurnjava i u toj žurbi puno toga radimo po inerciji, a to nas može odvesti u pogrešnom smjeru. Prvenstveno kada se radi o zdravlju, prehrani i količini vremena koje provodite ili ne provodite vježbajući, a htjeli biste. Dobro je stati malo na loptu i zapitati se – ako nastavim ovako još 2, 5 ili 10 godina, hoću li biti zadovoljan uistinu? Možda je vrijeme za promjene? Ako se potrudite, sigurno ćete biti u stanju formulirati prioritete kojima ćete moći ostvarenje cilja uklopiti u svoj sadašnji život no sigurno ćete se nečega ipak morati odreći.

Ponekad nismo svaki dan jednako raspoloženi pa zato niti tjelovježba ne mora nužno biti svakodnevno ali je ipak treba rasporediti tijekom nekoliko dana u tjednu. Jedan sat, tri do četiri puta tjedno biti će više nego dovoljno za postizanje željenog rezultata. Aktivnost se može podijeliti u više kraćih termina. Čak i 10 ili 15 minuta tjelovježbe utječe blagotvorno na zdravlje. U svakom slučaju uvijek je i nešto bolje nego ništa.

Fitness pravila su iznimno važna. Vaš fitness režim treba sadržavati prehranu, vježbanje i odmor. Zato, da biste postigli i očuvali svoje rezultate vježbanja, morate pratiti i neka pravila koje zahtjeva takav stil života. Kako biste vidjeli psihofizičke promjene treba proći barem tri do šest mjeseci stoga se oboružajte najvećom mogućom voljom i upornošću kako biste izašli kao moralni pobjednici.

Muzika ima moć da smanji osjećaj umora i na taj način omogući trkaču da duže trči, vježbaću da mu čak i najteže vježbe djeluju lakše za izvođenje te općenito da nam trening brže i zabavnije prođe. Također, ritam muzike može poboljšati koordinaciju pokreta što – smanjuje rizik od povreda.

Osobe koje konzumiraju doručak često imaju i općenito zdraviji stil života, lakše kontroliraju tjelesnu masu, rjeđe su depresivni, rjeđe izloženi emocionalnom stresu te se bolje nose sa životnim izazovima.

Studije povezuju optimizam s boljim zdravljem ali važno je i biti realan. Bilo da se radi o poslu, sportu ili rekreaciji, zadržite pozitivan stav dok istovremeno priznajte realnost situacije pa ćete povećati šanse da dosegnete cilj.

Na dane kada niste pri volji, vježbajte s nekim ili u grupi jer manje su šanse da ćete zeznuti dogovor pa ne bi bilo loše razmisliti i o ovoj opciji. Imati prijatelja s kojim ćete vježbati podiže motivaciju, socijalni život i dodaje slatki začin treningu.

Jednom kad se dovoljno mentalno i emotivno osnažite da možete reći “NE” sebi, bit ćete dovoljno jaki da kažete “NE” svemu onome što nije dobro za vas, a pomoću te iste snage izrodit ćete samodiscliplinu od čelika, koja će vam pomoći da ustrajete u svojim ciljevima, bez da vas obeshrabre početnički izazovi i da izgubite motivaciju. Kada osvojite tvrđavu svojih slabosti, možete osvojiti i svijet!

Kada se probudiš u zoru ne preostaje ti drugo već da odradiš jedan fantastičan kardio, uslikaš (naravno) i koju fotku predivnog ranojutarnjeg neba i kreneš kući napraviti si fini doručak. Nekome će stvari koje pišemo možda zvučati kao trivijalnosti ali upravo sitnice tvore radostan život, a inspiracija i motivacija su osnovni pokretači sreće i uspjeha. Ne zaboravite ih potražiti u svakom danu, prilici ili trenutku!

Možda biste upravo sad malo vježbali da niste umorni i da teretana nije tako daleko i kada biste samo uspjeli pronaći tenisice… Kad razbijate glavu zbog treninga koje ste propustili, vježbanje će vam se pretvoriti u teški zadatak. Umjesto toga, usredotočite se na sljedeći trening i uživajte u njemu. Razmislite o tome kako ćete se dobro osjećati kad počnete vježbati te kad osjetite rezultate koje ste željeli postići. Možete li se posve odreći propuštanja treninga? Najvjerovatnije ne, ali kad iz pasivne osobe prerastete u osobu koja uživa u redovitim treninzima, teže ćete se vraćati starim i nepoželjnim navikama. A kad vam fitness postane dio života, otkrit ćete da ga se više ne želite odricati…

Kad prođe početna euforija i osjetite velik umor nakon treninga, donesite odluku da ćete svaki idući trening odraditi još bolje i jače! Nakon toga budite sigurni da je trening postao dio vašeg života.

Hrana koju unesete prije, tijekom i nakon vježbe važna je za ugodnost i učinkovitost vašeg vježbanja. Ono što jedete prije vježbe ovisi ponajprije o vašim potrebama i željama, no mora biti u skladu s intenzitetom, duljinom i vrstom treninga koji planirate.

Razvijte pozitivan stav i pronađite pravo stanje uma na kojem se temelji Vaše samopouzdanje, koje Vam itekako treba i kod treniranja i postizanja željenih rezultata u fitnessu ili u bilo kojem sportu. Mentalna čvrstoća kod sportaša se uči, to je vještina koja se uvježbava i usavršava kao i svaka druga vještina. Ukoliko niste mentalno čvrsti to je jednostavno zato – jer to niste naučili biti.

Ok, pronašli ste program za sebe i krenuli. I to je to? Hm, pa vrlo često nije. Naime, mnogi će nakon par tjedana ipak shvatiti da odabrani trening (više) ne zadovoljava njihove želje ili, mnogo češće – pogled u ogledalo će pokazati da rezultati još uvijek nisu vidljivi! Rezultati dolaze korak po korak, ali dolaze. Nemojte sumnjati u sebe. Budite redoviti u treningu, slijedite prehrambene upute i budite svjesni da tim malim koracima činite dobro svojem organizmu i polako, kockicu po kockicu, slažete piramidu kojoj je na vrhu vaš cilj.

Zašto sutrašnji dan ne biste započeli nježnim, a učinkovitim istezanjem? To će probuditi vaše tijelo i duh, ubrzati metabolizam i pružiti vam dovoljno energije za dan pred vama. Za dobru formu i vitalnost ustanite samo malo ranije no inače.

Definicija mišića ovisi o učestalosti i intenzitetu vježbanja, a da bi mišići postali izraženi potrebno je između četiri i osam tjedana. Iako se to možda čini kao dugo razdoblje, već nakon dva tjedana dobit ćeš prve pokazatelje da su tvoje vježbe djelotvorne, a jedan od njih je da ćeš se bez napora moći popeti uz stepenice.

Redovita tjelesna aktivnost i zdrave prehrambene navike pravi su način da živite najbolje što možete i od svakog dana iskoristite što više možete!

Mnogi se uhvate u koštac s vježbanjem kako bi istopili suvišne kilograme, no tjelovježba nije samo dobra za mršavljenje. Ona može osigurati zdravlje, ljepotu i dobro raspoloženje!

Jeste li znali da samo jedna zdrava odluka može poboljšati Vaše zdravlje i znatno podići kvalitetu Vašeg života? Jedna zdrava odluka svaki dan je ono što za svoje zdravlje možemo učiniti odmah. 21 dan je potrebno nešto ponavljati da to usvojimo kao naviku (primjerice doručkovati, vježbati)

Svakodnevne izazove gledajte kao priliku da ojačate ali pritom ne zaboravite proslaviti i male uspjehe, kako biste ostali motivirani!

Za još motivacije, pratite nas na facebook i instagram društvenim mrežama svakodnevno među novostima!