GRUPE

 

Zašto odabrati grupna vježbanja? Osim što će redovito vježbanje poboljšati cjelokupno zdravlje, razviti mišiće i poboljšati fizički izgled, ta vrsta aktivnosti utječe i na naše raspoloženje. Tjelesne aktivnosti djeluju preventivno na pojavu stresa. Vježbajte barem nekoliko puta na tjedan i otklonite stres! Razna istraživanja pokazuju kako kardiovaskularne vježbe kao što su pilates, aerobic i sl. mogu unaprijediti rad mozga. Hodate li svaki dan jedan kilometar, odabrali ste dobru aktivnost za spriječiti smanjivanje mozga, zaštitu memoriju i centra za učenje. Najočigledniji rezultat tjelovježbe je ona koja sagorijeva kalorije po jednostavnoj formuli: što se više krećete, to više kalorija sagorijevate, a najbolji i najzabavniji odabir takvih vježbi su upravo GRUPNE VJEŽBE. Vježbanjem se borite i protiv kroničnih bolesti – aktivnom tjelovježbom utječete na održavanje normalne razine krvnog tlaka, a također održavate zdravu razinu kolesterola.

Prednosti grupnog treninga:

  • Trening pod stručnim vodstvom
  • Osmišljen i specifičan s obzirom na aktivaciju mišića
  • Trajanje: 60 minuta
  • Maštovit, dinamičan, zabavan
  • Motivirajuć

Treba li Vam još koji razlog da krenete?

Izaberite svoju grupu!

RASPORED GRUPNIH VJEŽBI U DVORANI